Z jakiego programu kadrowo-płacowego Państwo korzystacie?

Comarch ERP Optima

Czy istnieje możliwość przygotowywania automatycznego księgowania z systemu kadrowo – płacowego do systemu księgowo – finansowego Klienta?

TAK, proces wymaga przedstawienia przez Klienta oczekiwań wyglądu importu danych i wówczas rozwiązanie jest „szyte na miarę”.

Czy istnieje możliwość dostarczenia paczki z przelewami wynagrodzeń, którą można automatycznie zaczytać do systemu kadrowo-płacowego?

TAK, stosujemy u wielu Klientów takie rozwiązanie, potrzebny jest tylko format lub nazwa banku, z którego klient będzie dokonywał przelewów.

Czy istnieje możliwość generowania pasków wynagrodzeń lub wglądu do wynagrodzeń indywidualnie przez każdego z pracowników?

TAK, możemy zastosować dwie formy:

  • pracownik otrzymuje na maila zaszyfrowany plik
  • pracownik ma dostęp do dedykowanej aplikacji

Czy możecie Państwo wypłacać fizycznie wynagrodzenia naszym pracownikom?

TAK, możemy zastosować dwa rozwiązania:

  • pracownik firmy outsourcingowej otrzymuje upoważnienie Klienta do subkonta płacowego i dokonuje przelewów bezpośrednio z tego konto stosując zasadę „czterech oczu”
  • firma outsourcingowa po wcześniejszym zasileniu dokonuje wypłat z własnego konta bankowego

Czy istnieje możliwość generowania raportów i list płac w dowolnej konfiguracji?

TAK, system kadrowo-płacowy ma standard raportów, jeśli on nie spełnia oczekiwań Klienta wówczas dostosowujemy system do indywidualnych potrzeb.

Czy Klient ma możliwość bezpośredniego wglądu w raporty płacowe w systemie firmy outsourcingowej?

TAK, jest dostęp do aplikacji z dedykowanymi raportami w każdej chwili, np. raport kończących się badań lekarskich.

Czy istnieje możliwość aby Wasza firma pozyskiwała zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS bez udziału klienta?

TAK, składamy takie zapotrzebowanie do ZUSu drogą elektroniczną i z reguły zaświadczenie jest dostępne w przeciągu 3 dni.

Czy istnieje możliwość dostępu klienta do e-teczki?

TAK, po wcześniejszym skonfigurowaniu formy i zapotrzebowań Klienta.

Czy jest możliwość prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej na terenie całej Polski?

TAK, większość czynności odbywa się zdalnie, odbiór dokumentów z miejscowości poza województwem łódzkim może się odbywać poprzez działy księgowości, z którymi współpracujemy na terenie całego kraju. Dotychczas praktykujemy również rozwiązanie kuriera do drzwi, który pojawia się każdego np. 15go u Klienta.

Czy jest możliwość zlecenia prowadzenia księgowość?

TAK, współpracujemy z działami księgowości z terenu całej Polski obsługującymi zarówno Księgę Przychodów i Rozchodów, jak i Księgi Handlowe.

Czy doradzacie Państwo w zakresie podatków?

Współpracujemy z doradcami podatkowymi.

Czy Klient musi jeździć z dokumentami kadrowymi i księgowymi w 2 różne miejsca?

NIE, Klient oddaje w jedno miejsce dokumentację a Działy Księgowości i Personalny wymieniają się między sobą dokumentacją, nie angażując Klienta. Istniej również możliwość odbioru dokumentów od Klienta.

Czy zajmujecie się rozliczaniem płacowym i załatwianiem pozwolenia na pracę dla obywatela Ukrainy?

TAK, pełnomocnik z którym współpracujemy realizuje wszystkie formalności w Urzędzie niezbędne do poprawnego naliczenia wynagrodzeń.

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami. Chętnie na nie odpowiemy.

BLOG